Perlawanan Persahabatan Bola Sepak Antara SUK Selangor dan PNSB



Pada 4 Mac 2016 yang lepas, Kelab SUK Selangor di Biro Sukan Dan Rekriasi telah menganjurkan perlawanan persahabatan beramasa- sama dengan Permodalan Negeri Selangor Berhad (PNSB). Perlawanan tersebut dilakukan di waktu malam di Padang SUK Selangor yang baru siap dibaik pulih.

Sebelum perlawanan bermula, majlis pertukaran cenderamata dilakukan di atas padang di mana wakil daripada Kelab SUK Selangor, En. Mohd Khairul Ashraff Bin Radzali selaku setiausaha kelab SUK Selangor dan wakil daripada PNSB, En. Mohamad Nizam Bin Yaacob selaku setiausaha Kelab Bola Sepak PNSB

Perlawanan berlangsung dengan tiupan wisel dan boleh dilihat kekuatan setiap pasukan setara. Serangan demi serangan yang dilakukan oleh setiap pasukan di depan gol pasukan lawan amat mendebarkan. Walabagaimanapun, adat permainan pastinya ada yang menang dan ada yang tewas. Pasukan PNSB telah memenangi perlawanan pada malam tersebut dengan keputusan 3-1.

Tahniah kepada pasukan yang menang. Insyaallah pada masa akan datang, pasukan SUK Selangor akan bangkit memenangi perlawanan bola sepak ini dengan "aggregate" lebih besar.